Celý September 30% zľavu na herné servery a 13% na VPS! Nová služba Platená konfigurácia - pre viac info klikni SEM.

Migrace

03.05.2014
Vážení klienti,
 dle našeho harmonogramu v nejbližší době dojde k postupně migraci serverů. V první fázy půjde pouze o servery minecraftu, seznam serverů uvnitř novinky:

Seznam serverů, kterých se migrace v nejbližší době bude týkat:



mc1.crew.sk - Hotovo
mc2.crew.sk - Hotovo
mc3.crew.sk - Hotovo
mc4.crew.sk - Hotovo
mc5.crew.sk - Hotovo
mc6.crew.sk - Hotovo
mc7.crew.sk - Hotovo
mc8.crew.sk - Hotovo
mc9.crew.sk - Hotovo
mc10.crew.sk - Hotovo
mc11.crew.sk - Hotovo
mc12.crew.sk - Hotovo
mc13.crew.sk - Hotovo
mc14.crew.sk - Hotovo
mc15.crew.sk - Hotovo
mc16.crew.sk - Hotovo
mc17.crew.sk - Hotovo
mc18.crew.sk - Hotovo
mc19.crew.sk - Hotovo
mc20.crew.sk - Hotovo
mc21.crew.sk - Hotovo
mc22.crew.sk - Hotovo
mc23.crew.sk - Hotovo
mc24.crew.sk - Hotovo
mc25.crew.sk - Hotovo
mc26.crew.sk - Hotovo
mc27.crew.sk - Hotovo
mc28.crew.sk - Hotovo
mc29.crew.sk - Hotovo
mc30.crew.sk - Hotovo
mc31.crew.sk - Hotovo
mc32.crew.sk - Hotovo
mc33.crew.sk - Hotovo
mc34.crew.sk - Hotovo
mc35.crew.sk - Hotovo
mc36.crew.sk - Hotovo
mc37.crew.sk - Hotovo
mc38.crew.sk - Hotovo
mc39.crew.sk - Hotovo
mc40.crew.sk - Hotovo

178.238.40.136 - Pat - Hotovo
178.238.40.112 - Tom -
178.238.40.113 - Jerry - 
109.74.146.9 - Jednotka -
109.74.149.5 - Nautilus -
217.73.17.221 - starlancer.crew.sk -
109.74.146.11 - Viper -
217.73.17.220 - exidus.crew.sk -
217.73.17.23 - atlantis.crew.sk -
217.73.17.24 - titan.crew.sk -
176.9.38.169 - main - proběhne v noci z úterý na středu

Tyto zbylé servery je nutné přemigrovat s předstihem, neboť na nich došlo / velmi brzo dojde ke kritickým chybám, které nelze v krátkém časovém horizontu opravit a hrozí ztráta klientských dat. Tyto migrace měli být až na konci, ale protože již některé servery přestali fungovat a nelze je znovu zapnout, stávají se prioritnimi.

Přesunovací fáze bude vždy po 5 serverech. Přesun proběhne vždy v pozdních hodinách a po přesunutí dojde k aktualizaci DNS záznamů a restartu Vašeho herního serveru ( vypnutí - zapnutí = data zůstanou stejná ). Po úspěšném přesunu dojde k analýze, která je nezbytná pro kontrolu provedených prací.

O dalším postupu Vás v čas budeme informovat. Děkujeme za pochopení


PS: Náhled triček:


Jinak protoze se mnozi dotazy, jakou konfiguraci jsme pouzili, tak na to ted verejne odpovim vsem :) mame celkem nekolik konfiguraci, ktere budeme pouzivat pro beh ruznych hernich aplikaci dle narocnosti:

Konfigurace1:
HP ProLiant DL360 G6
2x Intel Xeon X5560 - 16 jader
128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
480 GB SSD
2 TB SAS 10.000 ot./min.

Konfigurace2:
HP ProLiant DL360 G6
2x Intel Xeon X5570 - 16 jader
128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
480 GB SSD
2 TB SAS 10.000 ot./min.

Konfigurace3:
HP ProLiant DL360 G6
2x Intel Xeon X5650 - 24 jader
128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
480 GB SSD
2 TB SAS 10.000 ot./min.

Konfigurace4:
HP ProLiant DL360 G6
2x Intel Xeon X5670 - 24 jader
128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
480 GB SSD
2 TB SAS 10.000 ot./min.

Konfigurace5:
HP ProLiant DL360 G6
2x Intel Xeon X5680 - 24 jader
256 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
480 GB SSD
2 TB SAS 10.000 ot./min.

Konfigurace6:
HP ProLiant DL360 G6
2x Intel Xeon X5690 - 24 jader
256 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
480 GB SSD
2 TB SAS 10.000 ot./min.

Konfigurace7:
HP ProLiant DL580 G7
4x Intel Xeon X7560 - 64 jader
512 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery
24 TB SAS 15.000 ot./min.
176.9.38.169

Komentáre

K tejto novinke nie je možné pridať komentáre.

Komentáre

[21.05.2014 22:23:12] Orel005
Protože tohle téma je off-topic a řeší se tu v komentech věci neustále dokola, pak uzavírám komentáře.
[21.05.2014 22:22:28] Orel005
Těm, co chcete odejít ---> prosím jděte. Opakovat se, nemá smysl. Pes, který štěká = nekouše. A ti, kteří tu neustále jen vyhrožují přechodem ke konkurenci, to stejně neudělají a nebo udělají ale z úplně jiných důvodu než je tato migrace. Zákazník, který to chce udělat, to prostě uděla bez toho anižby někomu vyhrožoval, ještě k tomu věřejně. Důvod proč není možné zachovat u všech serverů starou a novou ip a provádět tzv. redirect, je fakt že Crew.sk do teď beželo na extremně zalostném hardware, který byl jen časovanou bombou. I to je možná jeden z důvodu proč bylo CREW.sk na prodej. Protože takový stav byl dlouhodobě NEUDRŽITELNÝ. Každý den, řešíme nedostupnost nějakého serveru kvůli vadnému disku. Jak potom máme zákazníkum vysvětlovat, že přičli o data z důvodu kvalitních serverů u Hetznera ?
[21.05.2014 21:34:20] belohoubek
To craZy: Nikoliv, pouze vysvetlení Vašeho se ohánění čísly počtu herních serverů do kterých se započítávají i servery testovací.
[21.05.2014 20:50:59] craZy
To belohoubek: test server = platiaci zakaznik ? :) co sa tyka migracie tak NAOPAK ta vasa migracia je len dovod pre ludi aby odisli :) fakaheda powered
[21.05.2014 20:46:27] Gamestreetwtcko
Tak, mňa toto len zas nabudilo aby som to dokopal tam kde to bolo... A verte tomu že to tak bude!
[21.05.2014 20:41:36] WoboCraft
Jelikož teďka nastavuji V.I.P. atd. a ve vašem Premium SMS offline je jen pár shortcodů tak se chci zeptat zda-li přibidou. Například platmobilem.cz už má daeko více shortcodů než vi, ale zase tam nevidím ty vaše :D. Proto se chci zeptat zda-li v brzké době bude více shortcodů pro cr a offline sms. Potom zda-li plánujete v brzké době offline sms aby provádělo callback :).
[21.05.2014 20:25:57] belohoubek
To craZy: Číslo je pouze orientační denně chodí cca 5-10 žádostí o 3 denní test server ... Ohledně migrací nemáte pravdu, migrace děláme hlavně pro Vás zákazníky. Kdyby se migrace neudělali neměl by jste ani ip, ale ani data ze serveru ... to by pro Vás snad bylo lepší ? Stačí si přečíst celou novinku s migracemi.
[21.05.2014 20:18:30] craZy
pred viac ako 6 rokmi som mal podradny hosting a aj tam to dokazali poriesit :D ze zo starej ip to ludi rovno napajalo vzdy na nove IP. stacil mesiac tu? :O asi nevedia
[21.05.2014 20:12:51] Gamestreetwtcko
Thall vedel som o tom skôr ako vy, urobil som potrebné opatrenia a nepomohlo... Crazy ale to už malo riešiť vedenie...
[21.05.2014 19:55:47] craZy
alebo stacilo zapnut mozog a vediet poriesit presmerovanie starych IP na nove na taky mesiac aspon ako to vedia urobit aj ine kvalitnejsie hostingy nemyslis? :)
[21.05.2014 19:38:16] LordThall
O migraci bolo poveda dost skoro a kazdy mal cas nato upozornit hracov na servery si mohol dat aby to automaticky pisalo o zmene ip alebo informovat hracov ze sa bude menit ip a novu sa dozvedia na webe.... Alebo len stacilo zacat pouzivat ip typu mc.crew.sk
[21.05.2014 19:23:54] craZy
1018 herných serverov :DD nebolo to davno co tam bolo cislo okolo 1260+
[21.05.2014 19:14:06] Gamestreetwtcko
Wobo, ja som všade dával IP mcXX.crew.sk:25565 (príklad) ale serverlisty si to vždy prehodili na číselnú IP. Za druhé, mám aj DNS (na každý server teda 3 IP keď nepočítam číselnú) a pozri, čo mi to urobilo zo serverom... 2 roky budovania v ženskom orgáne... Jediné čo z toho mám, že som sa naučil programovať v PHP a kódovať HTML stránky... A s čím som mal počítať? Menej by ma mrzelo, keby crew skončil ako takto že musím do toho znovu dávať čas a znovu to začaŤ budovať... Len dúfam, že sa mi to oplatí lebo ak nie, otočím sa v zad a začínam žiť iný život ;)
[21.05.2014 19:09:43] WoboCraft
Pokud si tu budujete komunitu tak musíte myslet dopřědu ;). Já třeba nepoužíval jak adresu mc14.crew.sk:25567 ale v DNS záznamech jsem si přeměnil nejdříve na adresu skyblock.wobocraft.eu:25567 a poté i na skyblock.wobocraft.eu a jen změnil po migraci DNSka. Pokud už si tu někdo buduje server 2 roky měl by očítat s každým problémem a být na něj připravený ;). Chápeu že jseš naštvaný protožr to by si asi nebyl sám :) ale co se dá dělat. Rozešli lidem po skypu novou IP serveru a máš 50% lidí zpět snad :D. Jiná rada odemně asi není, jen ta aby si ty DNSKa udělal ještě dneska :).
[21.05.2014 19:00:41] craZy
ich migrácia - vaša skaza :D toto je u kazdeho jedneho cloveka co si vybudoval server a teraz o ludi prijde :) a tie vase srance ze pokial pouzivaju pismenkovu IP tak sa prenich nic nemeni? :OOO viac jak polka hier si tu IP v momente vlozenia prelozi na ciselnu a tym padom kazdy kto servery mal pridane a tam hral ich napr v csku uz nevidi vobec kedze su OFF papa vsetci hraci FUČ migracia sa oplati len vam nakolko 70 % mensia zataz na serveroch po migracii :D v ziadnom pripade sa to neoplati ludom co uavs boli tak ako si ludia u vas budovali svoje servery s ipeckami teraz si budete mat moznost okusit to iste ked stratite platiacich zakaznikov :) ale s takouto srajdou ste museli pocitat snad :) nie len picoviny robit ale aj prist hned nato o platiacich ludi :)
[21.05.2014 17:50:20] DemoroCZ
Byla mi změněna IP na 1 z nejhranějších TeamFortress 2 SlenderFortress serveru, a přišel jsem o 99% hráčů... TENTO SERVER JSEM BUDOVAL SKORO ROK!!! Dočerpám kredity za crewu, a přecházím z crewu na vlastní VPS/dedikovaný server... Tímto pro mě crew končí po vyčerpání kreditů.
[21.05.2014 17:26:17] xaso_7852
fu... ok už som sa zlakol :D
[21.05.2014 17:25:25] Gamestreetwtcko
Takže, keď napíšem na podporu, vaši technici mi vrátia aj 80% hráčov, ktorých som pri presune stratil?... Vidím to tak, že fakt zo všetkým seknem... Človek tu 2 roky buduje komunitu a takto to dopadne x( Ako raz niekto povedal, oči pre plač...
[21.05.2014 17:15:32] ehrenberger
To MartinFibich : Jako kdybych to už tu minimálně 3x neříkal :) pokud máte problém napište si ticket.. je to pro nás daleko lepší , než to psát sem. Jinak naši technici to prověří ;-)
[21.05.2014 17:11:36] belohoubek
To xaso_7852: Vážený zákazníku v daném kontextu je myšleno, že se stávají prioritními pro urychlené přemigrování na servery jiné. V žádném případě to neznamená že by crew.sk končilo.
[21.05.2014 16:36:21] xaso_7852
"některé servery přestali fungovat a nelze je znovu zapnout, stávají se prioritnimi. " O_O to ako Crew servery skončia či čo..... ?? x(
[21.05.2014 15:14:19] MartinFibich
myslim grafy na vytizeni cpu, ram, hraci.. :) pluginu mam myslim 39 jinak 2 moderatori si na foru uz stezujou na vypadky.. ale podle me to je jejich net :)
[21.05.2014 13:57:40] WoboCraft
MrFiba - mě grafi jsou normálně :) a na serveru mám 40 pluginů. Co jsme se tak bavili tak jesli máš na serveru okolo 50 pluginů tak už grafy nejdou. Snad to crew opraví protože chci přidávat další pluginy a zvišit ramku :)
[21.05.2014 13:56:28] WoboCraft
No dneska v noci si asi dáte :D přeji hodně štěstí :D budete ho potřebovat ;)
[21.05.2014 10:01:15] MartinFibich
Pise: Pre vytvorenie grafov server zatiaľ nebol spustený dostatočne dlhú dobu. Vek serveru: 282 dní
[21.05.2014 09:59:01] MartinFibich
No teda ctvrtek-patek mate co delat :D a cely den to jelo krasne, tak uvidim dneska. :) Hrozne jsem se toho bal ale jsem mile pekvapen. ;) Jen mi nejdou ty grafy :(
[21.05.2014 09:48:34] ehrenberger
to WoboCraft: Prostě server se svou volnou pamětí zachází, tak jak uzná za vhodné v každém daném okamžiku... je mnoho aspektů, které ovlivňují vytížení...
[21.05.2014 08:37:13] ehrenberger
Tak to jsme rádi:) Kdyby se náhodou objevil nějaký problém, tak nám napište ticket do podpory ;-) to WoboCraft: ano je.
[20.05.2014 22:53:14] WoboCraft
U mě taktéž :D až na jednu celkem zajímavou novinku :D essentials mi hlásí při plném serveru okolo 1000 MB volné paměti ale pokud je a serveru 5 lidí tak mi hlásí pouze 300 MB volné paměti :D. Jak je toto možné? Vše bráno v cca :)
[20.05.2014 20:04:28] LordThall
Mne ide zatail vsetko v pohode. Nic nejde lepsie ani horsie
[20.05.2014 19:47:48] MartinFibich
Ja si nemuzu stezovat. Vse mi jede skvele tak jako driv. Nerikam ze lip ale nezaznamenal jsem zadne zhorseni a hracu jsem se ptal a taky si niceho nevsimli. Jen bohuzel ten vypadek no.. nevim jestli to jeste nekdy naplnim ale doufam ze ano. :)
[20.05.2014 17:50:17] Gamestreetwtcko
Tak, zatiaľ to je nanič... Počet hráčov mám 30-50 a to som mal 100-150 :( Achjaj...
[20.05.2014 17:06:11] Kubke
DeliSoft: Iba pre informáciu predošlé servery mali Intel i7 a nie AMD.
[20.05.2014 16:46:05] DeliSoft
Mne sa nezdajú tieto Xeonové CPU výkonejšie ako predošle AMD.
[20.05.2014 14:41:44] WoboCraft
Celkem to skáče :) > [14:40:59 INFO]: Server je online: 8 hodiny 42 minuty 5 sekundy > [14:40:59 INFO]: Momentalni TPS = 19.97 > [14:40:59 INFO]: Dostupna pamet: 1,894 MB > [14:40:59 INFO]: Vyuzita pamet: 1,894 MB > [14:40:59 INFO]: Volna pamet: 614 MB
[20.05.2014 14:39:17] belohoubek
To WoboCraft: Na serveru máte dostatek volné RAM paměti viz. > [14:35:46 INFO]: Dostupna pamet: 1,900 MB > [14:35:46 INFO]: Vyuzita pamet: 1,900 MB > [14:35:46 INFO]: Volna pamet: 1,179 MB
[20.05.2014 14:39:06] ehrenberger
to WoboCraft: momentalní log [14:35:46 INFO]: Server je online: 8 hodiny 36 minuty 51 sekundy > [14:35:46 INFO]: Momentalni TPS = 19.97 > [14:35:46 INFO]: Dostupna pamet: 1,900 MB > [14:35:46 INFO]: Vyuzita pamet: 1,900 MB > [14:35:46 INFO]: Volna pamet: 1,179 MB > [14:35:46 INFO]: World "WoboSkyBlock": 377 chunku, 5 entit, 768 tile-entit. > [14:35:46 INFO]: World "SkyBlockMesta": 262 chunku, 0 entit, 831 tile-entit. > [14:35:46 INFO]: World "skyworld": 1,225 chunku, 6,562 entit, 535 tile-entit. > [14:35:46 INFO]: World "WoboSkyBlock3": 256 chunku, 0 entit, 1,004 tile-entit.
[20.05.2014 14:22:46] WoboCraft
No takova mala novinka která nemile potěší :D, server jede na 19,95 TPS ale spisš ta ramka mám 1 900 MB jen pro sebe takze ve hre. Dříve sem měl volných z 1 900 MB cca 1086 a teď mám jen cca 300-500 proč? :D Na serveru jsou ty samé pluginy s tou samou konfigurací.
[20.05.2014 12:39:55] Gamestreetwtcko
Dúfam, že sa mi to znova naplní lebo ak nie tak reklama reklama reklama :D Upf to bude práce..
[20.05.2014 10:10:19] WoboCraft
Uvidime ve 3 hod. jsem dom takze pokud to pojede tak jak ma tak zustavam :) zatim z toho mam dobry pocit ale uvidime. Snad se vam to povedlo.
[20.05.2014 09:16:19] Orel005
Servery jsou připojeny do sítě vždy portovou rychlosti 1 Gbps. Serverovna je připojena optickým kabelem.
[20.05.2014 09:06:45] belohoubek
Vážení zákazníci, provádějí se kontrolní synchronizace, ale servery mc10.crew.sk až mc14.crew.sk jsou již přemigrované do ČR ...
[20.05.2014 09:06:27] WoboCraft
Mohu se zeptat na jakem net. pripojeni servery jedou?
[20.05.2014 08:32:14] ehrenberger
to MartinFibich : To jsme rádi :) to WboCraft : 31.133.15.113
[20.05.2014 07:25:36] WoboCraft
Jaká je momentální číselná adresa mc14? Potřebuji to rychle vědět, díky :)
[20.05.2014 07:06:33] MartinFibich
Servery mam asi v cesku, oba mc12 i 14 jdou, ale to jsem koukal jen pres MCchat na mobilu. I tps 20. Pak jeste uvidim odpoledne doma :)
[19.05.2014 22:06:33] ehrenberger
to MartinFibich: ne nebudete ;-)
[19.05.2014 22:06:10] ehrenberger
Uvidíme :)
[19.05.2014 22:01:23] MartinFibich
Nebudu mit doufam po migraci nejak znicenou mapu, pluginy atd? Nebo aspon at fungujou zalohy.
[19.05.2014 20:11:09] WoboCraft
Jako abych si vyzkoušel stabilitu? :D To se snad radši necham překvapit :D
[19.05.2014 19:26:21] SamerLP
WoboCraft, neviem či poviem dobre ale môžeš server ktorý viem skoro je stále plný môžeš otestovať je po migrácii IP: mc18.crew.sk:25577 skoro stále naozaj plný pluginy mali by byť dobre nastavené môžeš otestovať.
[19.05.2014 19:12:07] WoboCraft
Crew.sk mám tu malý návrh který mě opět dneska potkal :D a myslím si že to netrápí jen mě :). Mám 15 slotový server který je plný téměř pořád (zvišovat budu až uvidim jak bude vypadat ta migrace) a před tím než jsem se já připojil bylo 14/15 v tu chvíli když jsme byl na serveru bylo 16/15 a server spadnul po chvilce. Nemůžete nám odpustit třeba 1-2 sloty na tyto věci? Myslím si že nikdo by toho nezneužíval protože 2 sloty jsou malo :D a třeba mě by to dost pomohl stalo se mi to asi už po 9té :). Snad se k tomu přikloníte.
[19.05.2014 18:17:00] WoboCraft
Právě :D taky na to čekám a už celkem dost dlouho. Uvidíme po migraci pokud budou lagy atd jdu jinam :). Ale zatim to vypada dobre ;). Uvidim zitra jak se crew.sk predvede. Snad dobre :D
[19.05.2014 17:58:22] SamerLP
Najlepšie by bolo konečne keby OFFLINE VIP vykonalo callback :D
[19.05.2014 17:43:13] MartinFibich
Tak ja bych navrhoval udelat celej serverlist uplne znova a treba i lepsi + vic statusu :) malej, stredni, velkej.. ale migrace je urcite prednejsi
[19.05.2014 17:20:40] WoboCraft
To ja snad taky ne :D, ale mohly by jste opravit ty statusy na serverlist.sk... to vam zase takovou dobu nezabere.
[19.05.2014 16:38:14] MartinFibich
jaj zitra mam server v cesku.. no preju hodne stesti s presouvanim a snad se nebudu muset rozcilovat :D jsem zvedavej
[19.05.2014 15:48:33] ehrenberger
to WoboCraft: Pro nás je teď stěžejní tato migrace, protože servery v Německu, jak bylo už hodněkrát řečeno, jsou časovanou bombou. Až bude dokončená migrace začne se jednat o dalších změnách a o budoucím vývoji.
[19.05.2014 15:38:46] WoboCraft
Taktéž jsem se chtěl zeptat jak to dopadne s tím vývojem systému tady na crew. Jelikož jste celkem pozadu vůči konkurenci. Chtěl bych se zeptat kdy by bylo například takévé automatické VIP na pevný tvar Premium SMS nebo další možnosti hry jako Minecraft Pocket edition BungeeCord, přesouvání kreditů a další věci které jste přestali vyvíjet.
[19.05.2014 15:09:52] Orel005
Plán je začít kolem 22:30
[19.05.2014 15:09:13] ehrenberger
to wobocraft: v nočních hodinách
[19.05.2014 15:06:06] belohoubek
Zkouška funčnosti komentářů ... Jen zkouška
[19.05.2014 15:00:21] WoboCraft
Kdy mám čekat migraci? Tedy od kolika hodin.
[19.05.2014 14:59:57] Orel005
Jinak protoze se mnozi dotazy, jakou konfiguraci jsme pouzili, tak na to ted verejne odpovim vsem :) mame celkem nekolik konfiguraci, ktere budeme pouzivat pro beh ruznych hernich aplikaci dle narocnosti: Konfigurace1: HP ProLiant DL360 G6 2x Intel Xeon X5560 - 16 jader 128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 480 GB SSD 2 TB SAS 10.000 ot./min. Konfigurace2: HP ProLiant DL360 G6 2x Intel Xeon X5570 - 16 jader 128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 480 GB SSD 2 TB SAS 10.000 ot./min. Konfigurace3: HP ProLiant DL360 G6 2x Intel Xeon X5650 - 24 jader 128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 480 GB SSD 2 TB SAS 10.000 ot./min. Konfigurace4: HP ProLiant DL360 G6 2x Intel Xeon X5670 - 24 jader 128 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 480 GB SSD 2 TB SAS 10.000 ot./min. Konfigurace5: HP ProLiant DL360 G6 2x Intel Xeon X5680 - 24 jader 256 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 480 GB SSD 2 TB SAS 10.000 ot./min. Konfigurace6: HP ProLiant DL360 G6 2x Intel Xeon X5690 - 24 jader 256 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 480 GB SSD 2 TB SAS 10.000 ot./min. Konfigurace7: HP ProLiant DL580 G7 4x Intel Xeon X7560 - 64 jader 512 GB DDR 3 ECC - ECC je technologie, kterou maji pouze servery 24 TB SAS 15.000 ot./min.
[19.05.2014 14:27:06] Kubke
zatiaľ nie
[19.05.2014 13:48:20] SamerLP
Takze mc18 jecpo migracii?
[19.05.2014 13:39:10] Noobiq17
Po nocnej migracii sa mi nejako zosr*l MC server nejako mu uplne hrabe, ale totalne
[19.05.2014 13:25:19] Orel005
Provádějí se kontrolní synchronizace, ale servery jsou již přemigrované do ČR... Všem ostatnim, přeju aby jejich servery byli přemigrované v co možná nejbližším termínu, neboť servery v Německu jsou v katastrofálním stavu. Už včera jsme měli pocit, že servery z mc17 nepřeneseme, neboť je v serveru pouze jeden fyzicky disk a je poškozený, vykopírovat data z něho bylo a stále ještě je obtížné. Tento stav je bohužel na mnoha dalších serverech v Německu. Ty servery sice beží, ale je to časované bomba, stačí aby se zaseknul - restartoval, nebo cokoliv a vaše data budou pryč. U nás se to stát nemůže. Máme nejmodernější serverové prvky, vše jednolitě od Hewlett-Packard včetně moderních diskových uložišt s vysokou ochranou.
[19.05.2014 13:10:41] SamerLP
mc18uz je po migracii?
[19.05.2014 12:50:01] belohoubek
To WoboCraft: Dobrý den, máte to uvedeno v novince mc14 se bude migrovat z pondělí na úterý tedy dnes v noci.
[19.05.2014 12:05:42] WoboCraft
Už jste servery přesunuly nebo ne? Nevidím tam totiž hotovo...
[19.05.2014 09:22:31] ehrenberger
to Noobiq17: migrace znamená přesun serverů z Německa přímo k nám do serverovny v Česku a smysel to ma takový, že se zkvalitnějí naše služby.
[19.05.2014 06:50:09] SamerLP
Kedy konecne tenbdatum nebudete stale menit stale to posuvate!
[19.05.2014 00:42:12] Noobiq17
Co presne znamena migracia serverov a aky to ma zmysel? mimochodom toto je v neskorych hodinach? o 23? hrame v nedelu v plnom prude a DRB zrazu server offline...co tam to cez tyzden o tretej v noci? Dakujem
[18.05.2014 22:01:46] ehrenberger
Migrace mc14 serveru proběhne zítra.
[18.05.2014 20:48:38] WoboCraft
Chápu tedy dobřě že mc14 bude přesunuto též dnes? Tedy z neděle na pondělí?
[18.05.2014 17:25:47] SamerLP
WoboCraft, no je to plánované na dnes hádam to už neodložia ale to asi si už čítal.
[18.05.2014 16:23:24] WoboCraft
Myslím si že by bylo lepší když to přesunete co nejdříve tedy ještě dnešní noc ať konečně víme na čem jsme ;).
[18.05.2014 15:25:49] ehrenberger
to SamerLP: Nevidím důvod k tomu být tak skeptický ;-) pochopte to, my to děláme pro Vás ;-)
[18.05.2014 15:25:25] ehrenberger
to SamerLP: Nevidím důvod k tomu být tak skeptický ;-) pochopte to, mi to děláme pro Vás ;-)
[18.05.2014 14:59:41] SamerLP
mc16 až 19 nechcem vedieť aké problémy budú po migrácii :(
[18.05.2014 11:49:43] Orel005
Ano, datum je s nejvetsi pravdepodobnosti konecny. Vse funguje, tickety na mc1 - mc6 se neotviraji, tudiz neni duvod si myslet, ze je neco jeste v neporadku. Pokud se to stihne, premigrujeme mc10 - mc20 ( v seznamu to neni oznacene, protoze zda se to stihne budeme vedet dnes kolem 14:00 )
[17.05.2014 22:29:14] SamerLP
ehrenberger, a už je to prosím posledný dátum migrácie lebo už by som bol rád keby to bolo za nami.
[17.05.2014 22:23:28] ehrenberger
To LordThall: Vašeho názoru si ceníme.
[17.05.2014 22:23:04] ehrenberger
to WoboCraft: naplánované jsou prozatím servery 15-19, o dalších migraciích se včas dovíte ;-)
[17.05.2014 22:13:45] WoboCraft
No ja bych rád, protože bych taktéž rád věděl jak bych na tom jsem protože pokud se stane něco co se stalo ostatním tak už jsem připravený k zákroku :). Pokud vše bude ok tak zustavam.
[17.05.2014 22:01:22] SamerLP
písané že sa bude vždy po 6 serveroch presúvať ale divné je to že nejak nejaké preskočili... divné ale tvoj sa bude asi po pondelku ak nepresunú presun z nedele na pondelok.
[17.05.2014 18:52:53] WoboCraft
Rad bych věděl na čem sem abych se na to mohl připravit a popřípadě..... . Takže kdy že se bude přesouvat ta mc14?
[17.05.2014 18:52:17] SamerLP
LordThall, OK dobre
[17.05.2014 17:56:19] LordThall
Samel tak si daj na server automessage a donho dajnech pise ze je planovany vypadok v blizkej dobe a ze hroazia lagy.(Toho sa uz pri dalsich strojich neobavam) Je to prva migracia tak sa nedivte ze su problemy. radsej by som bol keby uz vsetky stroje boly v CR hej su problemy ale tie nepotrvaju dlho.
[17.05.2014 16:38:27] SamerLP
LordSwear, no tak nemyslím že všetci čo chodia na servery chodia na web.... a ešte k tomu jeden deň napíšem ale to bude blbosť u crew.sk je nepravdepodobné lebo vidíš ako dlho trvajú po tej migrácii nejaké tie výpadky...a to isté aj to píšem napr na web o migrácii a oni čo najprv so stredy na štvrtok potom so štrvtku na piatok ani to sa nekonalo a nakoniec až z nedele na pondelok a to už vidím že zase odložia.. ale to už nemá zmysle riešiť :D
[17.05.2014 16:27:45] LordSwear
SamerLP: Toto čo si práve napísal je nelogické :) Nikomu by sa nechcelo hrať na servery s rollbackami to ti garantujem. Ak máš web ,tak tam ohlas plánovani výpadok napr 1 den a oni to pochopia.
[17.05.2014 16:02:21] SamerLP
ehrenberger, ale dôjde a ako vidím že dosť ľudí je nespokojných doteraz čo sa deje tak dobre ja chápem že bude lepšia kvalita ale zase si vezmite že aj dosť serverov príde o hráčov radšej by som mal nanič kvalitu ako mať prázdny server :/
[17.05.2014 13:40:52] Orel005
LordSwear ---> Diky za podporu. Uvedomujeme si, ze jsme v tezke pozici kvuli kvalite, ktera tu je diky Hetzneru a ted nase snaha to zlepsit, jen drazdi uz tak nastvane lidi. Neuvedomuji si, ze to co tu provadime je proto, ze chceme neco zmenit. To, kdyz to nechame jak to je do ted = agonie. Protoze to neni reseni, to je jen otazka casu, kdy se zase neco rozbije. sFagle a dalsil, kteri jste natolik zdrceni z nasi snahy neco zmenit ---> Prosim prejdete jinam a usetrite si sve nervy a nam praci. Neustale dokola opakujici se nicky, kterym vysvetlovat cokoliv je ztrata casu, protoze vysvetleni jim zustane ulozene v mozkovne jen par minut a pak se tu rozciluje znovu nad stejnou veci. Podle vseho, nasazeni noveho vykonejsiho procesoru zvladne tech 6 serveru ( mc1-6 ) bez problemu. Nedochazi k samovolnemu restartu minecraft serveru a TPS je stale na urovni 20. Predesla konfigurace byla zrejme nedostacujici pro 6 zmigrovanych serveru, podle aktualnich propoctu bude vhodna pro maximalne 5 serveru.
[17.05.2014 12:36:30] sfagle
Prosim vas presuniete mi ten server ci nie lebo som si spravel druhy tam nemaluge any konzola ani nic a dal som si tam tie pluginy co boly na tom prvom a vsetko ide dobre.A napiste ci my presuniete jak nie ja v momente odchadzam a aj so mnov 6 ludi.
[17.05.2014 10:11:17] ehrenberger
to SamerLP: Pořád nechápu proč soudíte, když u Vás k žádné migraci nedošlo...
[17.05.2014 09:13:47] SamerLP
LordSwear, kvalita sa môže zlepšiť ak bude dobrá ako je u konkurencii dobre ale za tie všetky výpadky čo presunuli servery tak stratia servery hráčov a tých hráčov už len tak rýchlo nenabereš....a ešte aj za tie výpaky keby bol výpadok servera deň a minie to peniaze to by bolo ešte horšie ak by ich nevrátili.
[17.05.2014 09:10:46] SamerLP
Tá vaša "super migrácia" maximálne ľudia prídu o hráčov ale vám to môže byť jedno -_- neteším sa na mc18 jeden server je 14/14 skoro stále ale po migrácii sa to asi zmení -_-
[16.05.2014 21:24:40] ehrenberger
to LordSwear: Děkujeme :) to WoboCraft: Ty zůstávají stejné.
[16.05.2014 19:36:36] WoboCraft
Myslum si ze popis LordSwear sedi. I ja si preji abych servery nemusel presouvat ale kdyz to dopadne tak jak to dopadne tak me asi .... ;)
[16.05.2014 19:09:01] LordSwear
Orel005: Nič si z toho nerobte v poslednom čase zo strany crew to išlo podľa mna dole vodou, aj kvalitou aj podporou. A preto to teraz maťe tažké kedže stačil menší podnet čo som si všimol a dané osoby už vybuchly. Verím že vy to položite na nohy a bude to super, už len ta komunikácia z Vašej strany je super. Uvediem Vám príklad crew čo napr aj mna trošku zarazilo: V sekcii vývoj bolo od roku 2013 niekedy koncom uvedené spustené programovanie systému presunu kreditov a služiem, dátum ukončenia bol najprv nastavení na ferbruár alebo marec, následne to predlžili o mesiac a potom z ničoho nič to zmenili na neurčito. Ale to nevadí, držím Vám palce v expanzii a zkvalitnení crew.
[16.05.2014 19:03:29] WoboCraft
Jeste jsem se chtel zeptat ohledne presunu. Presunou se i mysql databaze?
[16.05.2014 18:59:07] WoboCraft
Skype mam: MrFiliper
[16.05.2014 18:55:31] sfagle
To mas pravdu ved som len nadaval na nikoho som nenadaval len na server nic viac ze iba pada a ktomu nadavky a WoboCraft mas skype :)
[16.05.2014 18:55:23] WoboCraft
Az presunete server, tedy mc14 tak si rekneme a uvidime. Jen chci rici ze ted mi vse slape na plne obratky co se konfigurace tyce.
[16.05.2014 18:53:21] WoboCraft
Nenapisu na jaky jelikoz nechci aby si zase mysleli ze je urazim. Pouze jsem vyjadril svuj nazor a myslim si ze na nem nic urazliveho nebylo. Spise vase komentare jako "Co jste hulil" mi tedy prijde vice urazlive... No nic uz je to asi tak.
[16.05.2014 18:41:28] sfagle
A potom napiste az sa rozhodnem ok .
[16.05.2014 18:38:57] sfagle
Aha dakujem a sri za tie nadavky :)
[16.05.2014 18:35:17] Orel005
Právě vypínáme server a nahrazujeme za výkonější procesory, abychom si sami ověřili, případně vyloučili, že je chyba na špatné konfiguraci.
[16.05.2014 18:33:31] sfagle
A piste si ze chyba je v serveru ved nikomu nenacitava serverlist ten graf .
[16.05.2014 18:32:02] sfagle
A kedy to asi stihnete ?
[16.05.2014 18:12:32] Orel005
sFagle, Vaše vulgární a nevhodné chování zde na chatu, který neslouží jako support je nadále nepřípustné. Pokud své komentáře zachováte ve stejném vulgárním a urážejícím charakteru, pak dostanete ban na budoucí komentáře v jakěkoliv novince. Takto se problémy neřeší. Vaše názory nás zajímají ale urážet se od Vás nenecháme. Pokud se prokáže, že je chyba na serveru jako takovém dostanou zákazníci kompenzaci.
[16.05.2014 17:33:14] sfagle
A pozrite si toto video vsetci na minute 0:42 lnk: http://www.gamesector.eu/infusions/videogaleria_panel/videogaleria.php?video=24
[16.05.2014 17:18:08] sfagle
A jaky mas hosting by som kukol ja idem na fakahedu
[16.05.2014 17:09:15] WoboCraft
No ja pravě čekam až to řesunou protože podle toho se uvidí. Takto to nenechám a už naštěstí mám vybraný nový hosting :)
[16.05.2014 17:08:19] sfagle
A ram to radsej uz ani nenapisem ze koko maju na CZ ci kde to je A vi tam chcete dat 40 serverov ci 540 serverov ved vam to tam zhori .
[16.05.2014 17:04:58] sfagle
A dam si 15 pluginov na server vsetko blbne aj Adminostracia napise spojeni bolo prerusene a ja co si mam na Tekkit classic server ved 15 pluginov to mozem rusit rovno server ved len na ochranu proti nicenu mam len 23 pluginov.
[16.05.2014 16:58:51] sfagle
WoboCraft mozes byt rad ze si neni na servery SK alebo CZ furt padaju servery ti poviem a prenos dat je taky rychli ze cigan ma lepsi net .
[16.05.2014 16:57:02] sfagle
A chcem aby ste mi presunuly server hoci kedy do nemecka lebo ak to nespravyte do Nedele tak ja odtialto odchadzam nenacitava mi server list ani tomu Myrrdin a aj viacerym.A furt my vravite ze mam na **** nastavene pluginy a ze mam cosi s modamy a vsetko mozne vseliake nezmisli a ked som bol na servery v nemecku vsetko islo dobre.A mymochodom mate vela v tom v cezku ci kde to je pamete hardiskov az ze 330.1 Giga.A server my ***** ked ide ram nat 600 mega boha ved to si zapnem 2 quarry a drbne server.JA VRAVYM JAK DO NEDELE TO NESPRAVYTE IDEM OD TIALDO DO ****.A skuste ma nasrat vam spravym taku reklamu na crew ze boha odite najmenej 40 ludy: ) Dakujem a sory za nadavky ale uz som velmy nasraty. A este ras sory ale som nasraty. A pozadujem tim siestim serverom niaku odmenu aspon 5E za tie pady a vsetko a stratenie vela ludy na serveroch :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[16.05.2014 16:39:16] sfagle
Aj ja to velmy prosim lebo odhadzdam a ma pravdu aj Myrrdin sever mi spadne aj do 20 min 12 razy bes pluginov. Racej nic nerobte najprv si kupte schopne servery az potom presuvajte ok :)
[16.05.2014 16:19:58] Myrrdin
Prosím o přemíštění serveru zpět do Německa ! Tohle se ndá vydržet, samé výpadky...
[16.05.2014 16:11:45] Orel005
Protože čekáme na zpětnou vazbu Vás hráču. Pro nás je prioritou to, aby jste byli spokojeni. Tudíž jsme se včera dohodli, že počkáme jak dpadne víkend. Pokud na mc1 - 6 nebudou stížnosti a nebude žádný technický problém, pak v neděli provedeme migraci. Včera a dnes jsme měli jen jeden ticket na problém, uvidíme jak víkend :-)
[16.05.2014 16:04:55] ehrenberger
to WoboCraft: dolaďujeme určité věci.
[16.05.2014 14:42:33] WoboCraft
Mohu se zeptat proč jste odložili přesun serverů? Díky
[15.05.2014 21:27:37] WoboCraft
To jsem rád.
[15.05.2014 21:06:24] ehrenberger
to WoboCraft : Tak určitě nebudeme migrovat, když tam budou hráči :)
[15.05.2014 20:30:47] WoboCraft
Co se týče té migrace tak hlavně nemigrujte servery o výkendu kdy alespoň u mě jsou hráči do 3 ráno ;). Počkejte zase na pondelí :).
[15.05.2014 20:09:53] sfagle
Prosim vas a este by ste mi opraveli tie pady servera.
[15.05.2014 00:36:14] Orel005
Orel005 ---> Ty nejspis jedes na tripu... xD, omlouvam se, migrace nebude za pomoci stroje na navrat do minulosti, ani nebude migrace trvat 6 dnu :D. Jiz jsem to opravil spravne :D.
[15.05.2014 00:35:51] ehrenberger
to sfagle: Vám se už ze serverem nic dělat nebude ;-)
[15.05.2014 00:05:10] WoboCraft
Zahrajeme si tu jednu hru :D, najděte chybu: mc15.crew.sk - Proběhne v noci ze čtvrtka na středu mc16.crew.sk - Proběhne v noci ze čtvrtka na středu mc17.crew.sk - Proběhne v noci ze čtvrtka na středu mc18.crew.sk - Proběhne v noci ze čtvrtka na středu mc19.crew.sk - Proběhne v noci ze čtvrtka na středu mc20.crew.sk - Proběhne v noci ze čtvrtka na středu Ano správně pohybujeme se tedy do minulosti :D. Neberte prosím jako urážku ale spíše to opravte ;) člověk se někdy hold překlepone.
[14.05.2014 23:34:24] sfagle
Prosím váš len mi už nič nerobte zo serverom lebo som si to nastavyl.Jak sa to zas stane tak na neviem.
[14.05.2014 22:52:10] Orel005
Kvůli nečekaným reakcím Vás klientů, odkládáme další migraci o 24 hodin, abychom ověřili že je již vše v pořádku. Zjistili jsme, že systém Hydra měl problém se sloučením několika serverů do jednoho. Vysvětlení, mc1 - 6 běželi na konfiguraci serveru: 4 jádra / 32 GB ram ( celkem 6 serverů, tedy 4 jádra x 6 a 32 gb ram x 6 ) Toto se zmigrovalo na server s konfigurací, která odpovídá množine těch šesti kusů. Hydra na toto nebyla připravená, aproto jsme hledali příčinu, některých nefunkčních věcí, jako například nefunkční konzole, nefunkční restart atp... až jsme jí našli. Koho by zajímali technické podrobnosti, rád mu je vysvětlím. Důležité je, že jsme na to přišli a je potřeba si to ověřit v praxi. Za několik málo minut dojde k restartu serverů mc1 - 6 ( již zejou prázdnotou ). Restartem aplikujeme nastavené změny. Tyto upravý však neměli za následek lagování, ktere zde několik klientů reklamovalo. Závada byla ve špatné konfiguraci jednotlivých herních serverů. Doufejme tedy, že vše bude pozitivní a nic již nebude bránit k migraci dalších serverů. Migrací Vám budeme schopni zajistit maximální stabilitu a kvalitu Vašich herních serverů. A díky kompletní a úspěšné migraci budeme schopni nabídnout nové hry do našeho portfolia :-)))
[14.05.2014 20:43:25] sfagle
Diky uz to nacitava a už si idem nastavit znova tie pluginy :)
[14.05.2014 17:44:28] sfagle
No dobre ale som uz nasraty nikto nema ftp moje ani nic ja nieviem ci sa to da aj cez server kecd ma niaky hrac op ? Ale stalo sa mi to uz viac krat a neviem preco ja som si tekkit classic neabdejtnul a ani neviem ako.A jak by som mohol poprosit ci mate skype alebo nieco take tak plis napiste ok lebo ja nieviem co s tim uz je.
[14.05.2014 15:42:51] belohoubek
To sfagle: Vážený zákazníku z naší strany rozhodně k žádnému updatu nedošlo viz níže část logu mc3:/var/log/proftpd# cat xferlog |grep a35210 |grep Tekkit.jar Mon May 12 19:41:59 2014 0 158.255.30.2 11501637 /home/ewa/servers/a35210/files/Tekkit.jar a _ d r a35210 ftp 0 * c mc3:/var/log/proftpd Změny jste provedl vy nebo někdo komu jste ke svému serveru poskytl FTP údaje. IP adress které na Vašem serveru prováděli i v minulosti změny je více. Rádi Vám pomůžeme s řešením problému avšak přestaňte prosím uvádět nepravdivé informace.
[14.05.2014 15:21:39] LordSwear
Pardon menší preklep v predchadzajúcej správe nemá to byť drzhú ale *druhú :D
[14.05.2014 15:10:13] ehrenberger
To LordSwer : to jsme rádi. Jinak když se o něčem bude jednat , tak to znamená, že se to ještě neví.
[14.05.2014 14:58:56] LordSwear
ehrenberger: Trošku som nepochopil tu drzhú odpoved. Budete prerokovávať zvýšenie tej hranice 20 % na viac? Ďakujem za vybavenie mojej žiadosti :) Som spokojný.
[14.05.2014 14:53:25] ehrenberger
To LordSwear: Vše je vyřešeno. Odpověd máte v ticketu.
[14.05.2014 13:48:28] LordSwear
Orel005 or ehrenberger : Nemohol by som poprosiť o riešenie mojho ticketu od Vás ?? Kubke je tak ako v minulosti aj teraz maximálne neústretoví a ako by som to nazval "lenivý". Ak ho slušne požiadať o niečo, plus ešte sa opítaťe na koniec jednú otázku mimo a odpovie Vám stručnou vetou "Bohužial to nieje možné" !! A na dalšiu otázku mi ani neodpovie tak ma chytajú nervy. Kedže v minulosti ak tam pracoval Matúš Varček mi danu požiadavku vykonal, teraz ste majtelia vy Orel a ehrenberger ale pripadá mi to akoby si kubke riešil všetko po svojom, kedže som aj Vám ehrenberger písal na chate v Orelsofte a odpovedali ste že nevydíte v tom žiaden problem a že mam napísať Ticket na Crew. Prepáčte za túto dlhú správu ale musel som . :)
[14.05.2014 13:09:50] ehrenberger
To Myrrdin : Váš server by měl být nastaven.
[14.05.2014 11:47:10] sfagle
A ked som bol predtim na starom všetko išlo dobre bez padov servera ani nič. A ja som si Tekkit classic neubdejtnul a nikto nemá pristup k ftp len vy.
[14.05.2014 11:23:52] belohoubek
sfagle: Technici to prověřují, chyb na Vašem serveru máte mnoho jak již bylo napsáno i včera.
[14.05.2014 06:34:42] sfagle
A po druhé sa pitam prečo nejde ni nacitat. http://www.serverlist.sk/server/8359
[14.05.2014 06:18:33] Myrrdin
Dobře omlouvám se, mohli by jste mi ten server nastavit ? Rád bych věděl jestli by to pomohlo :-)
[14.05.2014 00:27:00] belohoubek
sfagle: update mohl udelat jen nekdo, kdo ma pristup k ftp
[13.05.2014 23:16:18] sfagle
No dobre ospravedlňujem sa ale ked niekto aktualizuje Tekkit classic tak prosím aspon napíšte až sa zorientujem ok ;) A ďalej prečo mi nenacitava server list že je niekto na servery ani nič aj ked som dal preč pluginy tak nešlo.A ten tekkit classic má jaku verzii teraz. ?
[13.05.2014 22:57:45] Orel005
[13.05.2014 21:33:50] sfagle ===> Co se technické podpory týče, pak věřte že děláme maximum proto aby jste odpověď dostal co nejdřív. To, že si mezi tím najdete odpověď jinde je přeci Vaše zivotní plus. Celý život se má člověk učit a mít zkušenosti ( levely ), špatný přístup ( který bohužel dělám mnohdy i já ), je ten když prostě jsem línej něco zjistit, tak pověřím někoho aby to zjistil. Jenže když jsem donucený si to zjistit sám, jsem o něco moudřejší a své zkušenosti mohu v životě uplatnit kdekoliv. A člověk v dnešní době neví, kde na jakou činnost narazí. Co se serveru týče, tak opět dle vyjádření specialisty je chyba na konfiguraci serveru. Někdo včera provedl aktualizaci Tekkit.jar ale nedošlo k aktualizaci pluginu viz: [SEVERE] Error occurred while enabling DigitalClock v1.3 (Is it up to date?) [SEVERE] Error occurred while enabling WorldEdit v5.5.7 (Is it up to date?) [SEVERE] Error occurred while enabling ServerSigns v2.7 (Is it up to date?) [SEVERE] Error occurred while enabling Info Board v0.1.7 (Is it up to date?) Dále chyby se storage z modu byly jak na starém tak novém serveru, konflikt s turtlemi takzez ( lajcky řečeno, želvy ťapaj po mapě, nebo jsou v portálu a nebo prd*l* a dělaj neplechu ) xD Co se týče té konzole, ta Vám nefunguje soustavně, nebo jen kvůli lagům nereaguje na příkaz ?
[13.05.2014 22:30:09] Orel005
[13.05.2014 10:23:01] ehrenberger ===> No ty jsi to nejspíš snědl všechno naráz a zapil durmanem ne ? xD
[13.05.2014 22:28:31] Orel005
[13.05.2014 10:10:29] WoboCraft ===> Na to snad mohu odpovědět jen jedno ( LSD, Pervitin, Heroin ? Já typuji houbičky xD ) Berme to s úsměvem chlapy...
[13.05.2014 22:25:27] Orel005
Abych trochu uklidnil situaci, která se zde mění v něco jako 300 bitva u thermopyl. Vezmu to postupně a na důkaz férového jednání a na referenci těm, kteří ještě čekají na migraci: [13.05.2014 06:09:04] Myrrdin: nefungují zálohy, server se vypíná (i když je přeinstalovaný) a na serveru jsou lagy (i když tam nejsou pluginy) takže si užívejte pohody !!! Vyjádření našeho specialisty: Na starém i novém serveru v době kdy klient Myrrdin hlásí veřejně, že se na serveru nenachází žádný plugin jich bylo 33 ( ověřeno podle posledního data zápisu na server ). Přičina zmíněných lagů byla dle našeho specialisty způsobená vadnými pluginy. Jeho slovy to znamená, že je-li problém na zmigrovaném serveru, pak musel být i na starém. Příčina: mcMMO háže opakovaně chyby ( viz. log ) s chybovou hláškou špatná verze, nebo konfigurace. Stará verze craftbukkitu. Tato chyba není trvalá, ale nárazévá tj. na serveru se dá normálně hrát až na momenty, kdy dojde k tzv. vyflusnutí chybových hlášek, cimž dojde k přetížení konrétního serveru a za nějaký okamžik to znovu jede normálně. Viz. reakce lidí na serveru, hrají tam někteří naši technici povině a ptají se lidí na kvalitu hraní. Odpovědi jsou pozitivni. Řešení: aktualizace na recommended verzi a aktualizace a úprava stávajících pluginů. Návrh: Pokud nám dáte svolení Vám server nastavit, jako referenční ( dokázat všem ostatním, že chyba není na straně migrace, tudíž serverů ale na neznalosti jednotlivých komponentů ), pak Vám rádi server v nejbližším možném termínu opravíme ( odpovím za zákazníka a počítám stím, že souhlasí s nápravou ), tudíž server do zítřka bude hotov. Pokuta: Pokud si zákazník stojí za tim, že na starém serveru mu to nedělalo. Pak mu nabízíme možnost přemigrovat server zpět ( případně ho hned pustit na starém serveru ). Pakliže se prokáže, že zákazník měl pravdu a přičinou jeho problému je nevhodná serverová konfigurace po naší migraci. Dostane zákazník jako kompenzaci 50 euro a nám to pomůže získat informace, které povedou ke zmeně konfigurace naších fyzických serverů, tak aby to vyhovovalo požadavkům Vám zákazníkům. Pokud se však prokáže, ža chyba je na straně vadných pluginů pak zákazník veřejně uzná svojí chybu a za svá palčivá slova se našemu týmu omluví, který děla maximum pro Váš konfort. Důvodem migrace na servery firmy ORELSOFTcz je právě Vaše stížnosti kvůli častým výpadkům, lagám a globálním technickýcm problémum. Vědeli jste, že servery u Hetznera jsou někdy horší než Vaše domácí počítače ? Pevné disky doslova brečí o to aby je někdo vytuhnul a nahradil za jiné. Hetzner však udělat to, že počká až takový disk úplně padne, server se vypne a on disk teprve nahradí ( z google referencí není novinkou, že rozbitý disk oni tak dlouho zkouší oživovat, že ho znovu někomu prodají, ikdyby jen na pár hodin ). To a další věci jsou přeci důvody k tomu abychom kvalitu serverů zlepšili a byli lepší než-li konkurence, která jede na stejných / podobných sestavách. Mějte tedy prosím trpělivost a buďte rádi, že zrovna vy se podílíte na tomto velkém milníku přesunů serverů na moderní technologie, ktere jsou k těmto účelům přímo výrobcem deklarovány.
[13.05.2014 21:33:50] sfagle
Poviem ti tak na podporu sa mozem totalne vysrat tam nieco napisem tak niekedy napisu az na druhy den a kym mi odpisu si to sam najden na fakahede alebo inde to racej pojdem inde uz to je dost kazdy nadava na crew ze pada a vsetko mozne ja som si to nemislel ale je to pravda vraveli ze padaju servery mne nepadal mal som vsetko dobre nastavene na servery som mal 79 pluginov a ktomu este to bol tekkit classic nic vsetko dobre islo a jak mi to premiestnyli tak mam take lagy na konzlole ze ani nenapisen /op ja uz asi odchadzam uz ma to tu nebavy.A dokonca mi ani nenacitava serverlist link: http://www.serverlist.sk/server/8359 A kvoli vam mi uz pomali nikto nechodi na server. Dakujem fakt :(
[13.05.2014 21:08:28] LordThall
Co tak skusit napisat na podporu ?
[13.05.2014 19:34:21] Myrrdin
Souhlasím se sfagle... Server pořád padá, konzole nefunguje, pluginy taky ne, lagy jak nevím co... to jste si to pěkně posrali
[13.05.2014 18:59:38] sfagle
Mne sa presunul server a ani polka pluginov mi nejde ani administracia ani nenacitava ze nieko je na servery a vkuse mi pada.A jak si to neopravyte do tochto tižna ratajte ze odchadzam uz ste ma dost nasrali !
[13.05.2014 10:23:01] ehrenberger
Váš komentář je naprosto zcestný přemigrovány jsou servery mc1-mc6, avšak Vaše servery jsou na mc14 a mc28. Tak nevím proč soudíte, když u Vás k žádne migraci zatím nedošlo.
[13.05.2014 10:22:54] belohoubek
WoboCraft: Váš komentář je naprosto zcestný přemigrovány jsou servery mc1-mc6 avšak Vaše servery jsou na mc14 a mc28. Tak nevím proč soudíte, když u Vás k žádne migraci zatím nedošlo.
[13.05.2014 10:10:29] WoboCraft
A to jste slibovali ze pri presunu bude vse lepsi. Ejhle asi ne. Nechapu proc servery presouvate kdyz je nemate jeste porafne nastaveny.... No nic budeme doufat ze to je jen docasne bych byl nucen vybrat novy hosting. No crew.sk snazte se ;)
[13.05.2014 09:55:21] ehrenberger
Na problému se usilovně pracuje, pokud máte problém se serverem, napište si prosím ticket.
[13.05.2014 06:09:04] Myrrdin
Vy co nemáte ještě přesunuté servery buďte rádi, nefungují zálohy, server se vypíná (i když je přeinstalovaný) a na serveru jsou lagy (i když tam nejsou pluginy) takže si užívejte pohody !!!
[12.05.2014 21:42:24] MartinFibich
sup sup pekne mc14 uz se tesim :P myslel jsem ze to pujde poporade :)
[12.05.2014 21:18:10] ehrenberger
Další plánovaný přesun je mc15 - mc20, takže až po nich.
[12.05.2014 20:12:05] LordThall
Neviete kedy sa bude prenasat mc14 ?
[12.05.2014 15:44:25] ehrenberger
Ceny jsou už postupně odesílány, takže se na ně již brzy můžete těšit.
[12.05.2014 13:37:56] LordThall
A ceny by mali kedy prijst ?
[11.05.2014 19:38:00] Orel005
Samostatně neprodejné. Ale již za pár dní bude možné opět vyhrát věcné ceny.
[11.05.2014 18:01:55] xaso_7852
Koľko stoja tie tričká ?
[10.05.2014 10:33:45] ehrenberger
To jsme rádi, že se líbí ,)
[09.05.2014 23:27:58] raketka
Hezkéé :)
[09.05.2014 19:21:16] Orel005
Ano, veci jsou postupne odesilany. Nahled tricka: http://orelsoft.cz/uploads/images/orelsoft_tricko.JPG
[09.05.2014 19:02:55] ehrenberger
Nevíme díky za info. A jinak pokud máte problémy s kredity napište nám to do ticketu :)
[09.05.2014 18:23:10] raketka
ehrenberger: Viete otom ,že ta anketa na hlavnej stránke je nefunkčna??? Tu odpoved Áno sa nedá ani odoslať.
[09.05.2014 18:20:11] raketka
Orel005: Prečo sa mi zdá že mne sa nepripočítali kredity s5 za ten výpadok?? Plus tie trička ste už odosielali z minulej sútaže?
[07.05.2014 22:27:10] ehrenberger
Prozatím jen MC serverů.
[07.05.2014 22:01:44] xaso_7852
Táto migrácia sa tíka len MC serverov či aj CS 1.6 atd... ?
[07.05.2014 21:46:54] Orel005
Všem se za ten dlouhý výpadek omlouváme. Ačkoliv se nejednalo o naší chybu, jsem za ni zodpovědni. Každý aktivní zákazník dostal zpět odečtené kredity za včerejší den + další den znovu. Tj. jestliže někomu včera systém strhnul 10 kreditů, dostal zpět 20 kreditů. Migrace proběhne již brzy, před zahájením budete včas informování...
[07.05.2014 16:09:16] ehrenberger
Děkujeme :)
[07.05.2014 15:44:29] xaso_7852
Aha... tak príjemnú cestu vám želám. :) -a hlavne nech sa nič nestane serverom :D
[07.05.2014 14:56:04] ehrenberger
Do Česka.
[07.05.2014 14:36:38] xaso_7852
A kam idete migrovať ? :D
[07.05.2014 12:22:28] ehrenberger
To WoboCraft : Ano servery se ještě nepřesunuly. Chápete to dobrře. To SAKAL : Napište prosím ticket.
[07.05.2014 12:08:18] WoboCraft
Jelikož se mě ješt nezměnila IP adresa (ta číselná) tak jste servery ještě nepřesunuly že? Takže pochopil jsem správně že Minecraft servery se ještě nepřesunuly? Ale přesunou se až večer?
[07.05.2014 11:49:27] SAKAL
Prečo mi nejde web? od vypadku ??
[07.05.2014 11:36:49] ehrenberger
Ne to nebylo migraci, ale výpadek byl způsoben ze strany hetzner u kterého máme servery v Německu.
[07.05.2014 11:14:34] Adrian59
cawte ten vypadok sposobila ta migracia ci ako to mam chapat ? xD
[05.05.2014 15:48:17] ehrenberger
pokud využíváte např mc.crew.sk:28100 tak se Vás to vůbec nedotkne. Pokud používate např 10.0.5.5:281000 tak malinko dotkne.
[05.05.2014 15:37:21] kusi842
neviem prečo ale tieš tomu trochu nechápem to bude ako normálna číslicová IP Adresa alebo ako to bude. :D
[04.05.2014 16:56:13] ehrenberger
ZMENA IPv4 ---> Ano presunem serveru dojde ke zmene verejnych adres hostitelskych serveru. Ti co vsak pouzivaji deklarovany vzor crew.sk ( DNS nazev hernich serveru ), pak zadny presun nepoznaji, resp. maximalne na nekolik malo okamziku. Nastavenim TTL ( zivotnost packetu ) dojde ke zmene velmi rychle. Tudiz, pouzivate-li pro publikaci svych serveru nazev : mc.crew.sk:28100 pak se Vas presun temer nedotkne. Pokud pouzivate pro pripojeni k serveru napriklad 10.0.5.5:28100 pak se Vas presun dotkne. Ze zkusenosti vsak vime, ze zmena IPv4 je jen strasakem, ktery nema za nasledek ztratu hracu / navstevniku. Jedna se o docastny efekt, ktery se diky duplicite serveru ( pobezi novy i stary soucastne ) velmi rychle vytrati.
[04.05.2014 16:41:24] galovik
Troška skočilo mc16 nie?
[04.05.2014 12:14:12] Myrrdin
Zatím jeětě nezačli, takže komu padá server je to jejich chyba
[04.05.2014 12:10:02] adamko77
:( Tak preto nás vyhodilo zo servera :/
[04.05.2014 11:59:56] ehrenberger
znovu doporučuji si pročíst toto http://www.crew.sk/gamehosting/news/view/52-orelsoftcz-and-crewsk
[04.05.2014 11:28:55] MInecraftMixLP
asi ne
[04.05.2014 11:27:04] blind
Zmeni sa aj ip ?
[04.05.2014 11:14:45] MInecraftMixLP
za mnou to bude mezi prvrnima mc1.crew.sk:25579
[04.05.2014 09:51:26] miner
Ako to bude prebiehat? Zmenia sa ip? Pojde to cez inu stranku ci co.
[03.05.2014 23:32:17] Juro
snáď sa aj optimalizujú menšie lagy a pôjde to tak ako má :) Dúfam že sa postupne prehodia aj cska, čím skorej tým lepšie.
[03.05.2014 21:25:49] LordThall
Myrrdin ano budes mat novu ciselnu IP adresu ale adresa typu mc14.crew.sk:PORT zostane rovnaka
[03.05.2014 20:43:51] Juro
Zaujímavé :)
[03.05.2014 20:34:05] Myrrdin
Takže budeme mít novou číselnou IP adresu ?
onlinetv
Otázky ?
kontaktujte podporu kliknutím sem
píšte na mail@crew-servers.com
cez pracovné dni 16:00-20:00
Server rýchlo a jednoducho
KROK JEDNA
Kliknite na tlačidlo objednávka,
OBJEDNÁVKA
vyberte server, vyplňte svoje údaje, odošlite objednávku a potvrďte aktivačný e-mail.
KROK DVA
Dobite si kredit na svojom účte v akejkoľvek sume, cez SMS, bankovým prevodom, poštou alebo cez PayPal.
DOBIŤ KREDIT
KROK TRI
Zapnite si svoj server a hrajte!
Spravovať si ho môžete cez rozhranie administrátora.
ADMINISTRÁCIA
Veľa zábavy!
Ktorú časť tomboly využívate najviac?
Musíte sa prihlásiť!
Povedali o nás
"S firmou crew.sk spolupracujem už cez 3 roky a neustále ma prekvapujú. Ich kvalita a zázemie nepozná hraníc."
- Lukáš Špánik, GameSector.eu
Náš hardvér celkovo
Počet CPU threadov 746
Výpočtová kapacita ~ 2 611 GHz
Výška pamäte RAM 2 460 GB
Veľkosť harddiskov 568 TB
TOPlist