Využite celý Júl a August až 35% zľavu na herné servery a 13% na VPS! Nová služba Platená konfigurácia - pre viac info klikni SEM.

Změna ceny TS3

13.03.2015
Vážení zákazníci,
bohužel z důvodu stále nepříznivějšího kurzu dolaru, jsme nuceni upravit ceny námi poskytováných TS3 serverů. Od 15.3. proto dojde ke zvýšení ceny.
Nová cena od tohoto data bude 4,9 Kč / 0,179 € za slot a měsíc.
Omlouváme se za komplikaci a děkujeme za pochopení.

Nový komentár

[21.08.2017 04:41:42]

Komentáre

[24.07.2015 13:51:03] honzink
Od doby co tento hosting má nového majitele je to čímdál horší.
[05.04.2015 18:26:53] RUnEE3
skoro jak u konkurence která to má za 5kč na slot :(
[22.03.2015 22:05:27] Juro
Asi tak, nejaké decko :D
[21.03.2015 18:23:41] def
#Leessov podľa toho ako píšeš si podľa mňa idiot :-)
[18.03.2015 23:48:34] Leessov
Ak si mysliš že kvoli pravopisu som idiot velmy dospelacke a inteligentne dakujem poručam sa aj s podporou
[18.03.2015 09:25:13] exoomer
Leessov - tvoja gramatika celkovo vypoveda o tvojom rozume, ale trepnut nieco ako "niekto s velkim iq" je uz prilis aj na retarda.
[15.03.2015 20:16:06] Orel005
adam077 ---> takove slevy davno jsou a vy o nich moc dobre vite ;).
[15.03.2015 17:30:00] adam077
Mohli by ste dať aspoň zľavu tým serverom čo už hosťujete dlhšie :-)
[15.03.2015 12:49:26] JogurtLP
si kupte vps a mate ho zadarmo
[15.03.2015 09:26:41] Nexoness
Ono, kdyby svět přešel na jinou světovou měnu než dolar vše by se dočasně výrazně zlevnilo (je tím myšleno na velmi slabou měnu). Ale časem by to šlo s tou měnou nahoru a nakonec by se to vyrovnalo opět dolaru. Takže by svět musel přejít na další...
[14.03.2015 21:29:59] Orel005
Ano, porovnejte si kurz 13.2 a porovnejte si kurz k dnesku. Stale roste a rozdil 1,- Kc v kurzu je pro nas obrovsky rozdil. TS3 neni a nebyla ziskova komodita. Mame to jako soucast sluzeb, ale dotovat to nemuzeme. Cena za TS3 byla nekolik let stejna, ale v dobe kdy byla cena zavedena byl 1 dolar roven cca 19-20,- Kc, dnes je ale 1 dolar roven 26,- Kc, tedy 6,- Kc rozdil. Zdrazeni vubec nekoresponduje s rostoucim kurzem. Cenu neurcuje me my. My musime za Vase TS3 platit licence ktere jsou v dolarech. Takze tolik na vysvetlenou.
[14.03.2015 20:53:49] Nexoness
Musím se zastat našeho hostitele, ale pokud to musí tak mají k tomu pádný důvod. Nějak to určitě přežijeme. Přeci jen to někdy budeme muset ukončit a vrhnout se k normálu a nesedět jen u Team Speaku. Prosím negativní reakce si nechte. :)
[14.03.2015 19:26:45] Leessov
maju male ziski no a niekto s velkim iq zvišuje ceni aby pokrili ušli zisk no crev dlho nevidrži padne chcelo by to kopu veci ale ja tu od toho niesom mam malinki server pre vlastne potesenie a ked us tu mam peniaze inde nejdem
[14.03.2015 15:43:45] 123bedo123
13.2 .2015 ste už upravovali cenu a teraz už zase ????? 13.02.2015 05:00:53 -0,10508 € slave daily_fee 07.02.2015 05:00:58 -0,09838 € slave daily_fee
[14.03.2015 15:40:06] 123bedo123
No ja si myslim že pridete o zakaznikov !!!!
[13.03.2015 22:32:38] Misitano257
Nieee len to nie. Dáte dakedy ceny do normálu?
[13.03.2015 16:34:19] TheDelteN
Zachvílu sa dostaneme na cenu podobnej 1.6 serverom
onlinetv
Otázky ?
kontaktujte podporu kliknutím sem
píšte na mail@crew-servers.com
cez pracovné dni 16:00-20:00
Server rýchlo a jednoducho
KROK JEDNA
Kliknite na tlačidlo objednávka,
OBJEDNÁVKA
vyberte server, vyplňte svoje údaje, odošlite objednávku a potvrďte aktivačný e-mail.
KROK DVA
Dobite si kredit na svojom účte v akejkoľvek sume, cez SMS, bankovým prevodom, poštou alebo cez PayPal.
DOBIŤ KREDIT
KROK TRI
Zapnite si svoj server a hrajte!
Spravovať si ho môžete cez rozhranie administrátora.
ADMINISTRÁCIA
Veľa zábavy!
Ktorú časť tomboly využívate najviac?